KOBI ENERGY

FOTOWOLTAIKA

FOTOWOLTAIKA

KOBI ENERGY
KOBI LIGHT

OŚWIETLENIE

KOBI LIGHT

Privacy Preference Center

Privacy Preferences

KLAUZULA INFORMACYJNA – NEWSLETTER

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) 2016/679 z dnia 27.4.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – zwanego dalej także RODO, informuję, że:

1)      Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Kobi-Light spółka z ograniczoną odpowiedzialnością  z siedzibą w Rzeszowie, ul. Boya-Żeleńskiego 2, 35-105 Rzeszów, wpisana do rejestru przedsiębiorców przez Sąd Rejonowy w Rzeszowie XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem: 0001016732, kapitał zakładowy 100.000 zł  (w całości opłacony), posiadającą nr-y: REGON 180227103, NIP 8133499669, numer rejestrowy BDO 000003217, adres e-mail: sekretariat@kobi.pl , telefon: 609753756 (zwana dalej także: Spółką lub Administratorem).

2)      Przetwarzamy Pani/Pana dane w celu wysyłania informacji o naszych produktach, promocjach i najnowszych ofertach. Podstawą naszego działania jest dobrowolna zgoda, której może Pani/Pan udzielić zaznaczając odpowiedni check-box poniżej i podając nam Państwa adres e-mail. Zgoda może zostać przez Panią/Pana wycofana w dowolnym momencie (możecie to Państwo zrobić w każdym czasie przesyłając nam takie żądanie na adres e-mail, listem lub telefonicznie). Link służący cofnięciu zgody znajdzie Pani/Pan także w każdej wiadomości e-mail od nas). Proszę pamiętać, że wycofanie zgody odnosi skutek od chwili wycofania zgody.

3)      Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych jest art. 6 ust. 1 lit. a RODO, tj. udzielona przez Panią/Pana dobrowolna zgoda.

4)      Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą podmioty realizujące dla Spółki usługę przesyłania informacji oraz obsługujące serwer pocztowy Administratora.

5)      W przypadku realizacji dostawy towarów przez DPD Polska sp. z o.o. dane osobowe odbiorców przesyłki mogą być wprowadzane przez Członka Sieci DPD (tj. Dostawcę Usług będącego członkiem Sieci DPD, w tym DPD Polska oraz jej odnośnych pracowników, agentów i niezależnych podwykonawców) do systemu monitorującego listę SDN (tj.: listę stworzoną zgodnie z Dekretem 13224 w celu identyfikacji osób podejrzanych o terroryzm, lub jakąkolwiek bardziej aktualną wersję wydaną przez Biuro ds. Kontroli Aktywów Zagranicznych (OFAC) Ministerstwa Skarbu USA i opublikowaną w oficjalnym serwisie internetowym: http://www.treasury.gov/resource-center/sanctions/SDN-List/Pages/default.aspx lub na innym serwisie zastępującym lub innej oficjalnej publikacji tej listy;) wdrożonego przez Członka Sieci DPD w celu sprawdzenia czy odbiorca nie figuruje na liście SDN ani żadnej innej liście ONZ lub podobnej liście krajowej  lub  międzynarodowej. Szersze informacje w tym zakresie dostępne są na stronie www.dpd.com.pl

6)      Spółka nie zamierza przekazywać Pani/Pana danych osobowych do Państwa trzeciego, jednakże w przypadku takiej konieczności w przyszłości zostanie Pani/Pan o tym poinformowana/y.

7)      Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane do czasu odwołania udzielonej przez Panią/Pana zgody.

8)      Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści Pani/Pana danych oraz prawo żądania ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych.

9)      Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych), gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy.

10)     Podanie przez Panią/Pana danych osobowych w postaci adresu e-mail jest dobrowolne, ale konieczne żeby przesyłać Pani/Panu informacje.

POLITYKA PRYWATNOŚCI

 

INFORMACJA O DANYCH OSOBOWYCH

1)      Administratorem danych osobowych Klientów będących osobami fizycznymi jest Kobi-Light spółka z ograniczoną odpowiedzialnością  z siedzibą w Rzeszowie, ul. Boya-Żeleńskiego 2, 35-105 Rzeszów, wpisana do rejestru przedsiębiorców przez Sąd Rejonowy w Rzeszowie XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem: 0001016732, kapitał zakładowy 100.000 zł  (w całości opłacony), posiadającą nr-y: REGON 180227103, NIP 8133499669, numer rejestrowy BDO 000003217, adres e-mail: sekretariat@kobi.pl, telefon: 609753756 (zwana dalej także: Spółką lub Administratorem lub Sklepem).

2)      Dane osobowe Klientów mogą być przetwarzane przez Administratora w celu związanym z:

  • realizacją umowy o świadczenie usług elektronicznych /obsługa Konta/ oraz umowy sprzedaży, którą Klient zawiera ze Sklepem /w tych przypadkach, gdy Klient taką umowę zawiera/;
  • marketingiem bezpośrednim usług Sklepu, w tym przesyłaniem Klientom informacji o produktach Sklepu, promocjach i najnowszych ofertach /w tych przypadkach, gdy Klient wyraził na to zgodę/;
  • z przyjęciem zapytania Klienta, jego rozpatrzenia, udzielenia odpowiedzi.

3)      Podstawą prawną przetwarzania danych jest:

  • art. 6 ust. 1 lit. b rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) 2016/679 z dnia 27.4.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – zwanego dalej także RODO, (tzn. przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy o świadczenie usług elektronicznych lub umowy sprzedaży),
  • art. 6 ust. 1 lit. c RODO (tzn. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego, który ciąży na Sklepie – takiego jak np. obowiązek archiwizacyjny)
  • art. 6 ust. 1 lit. f RODO (tzn. przetwarzanie jest potrzebne do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń oraz przetwarzanie danych jest potrzebne w celu realizacji marketingu bezpośredniego usług Sklepu, prowadzenia kontaktu z Klientami – co stanowi jego prawnie uzasadniony interes).

4)      Odbiorcami danych osobowych Klientów będą lub mogą być te podmioty, którym Sklep ma  obowiązek przekazywania danych na gruncie obowiązujących przepisów prawa (organy publiczne, w szczególności ZUS, US), a także podmioty świadczące na rzecz Spółki usługi hostingowe, prawne, księgowe, serwisowe, doradcze, transportowe, dostarczające przesyłki kurierskie i pocztę, w takim zakresie jaki będzie konieczny dla bieżącego funkcjonowania Sklepu i prowadzonej przez niego działalności gospodarczej oraz dla realizacji umowy.

5)      W przypadku realizacji dostawy towarów przez DPD Polska sp. z o.o. dane osobowe odbiorców przesyłki mogą być wprowadzane przez Członka Sieci DPD (tj. Dostawcę Usług będącego członkiem Sieci DPD, w tym DPD Polska oraz jej odnośnych pracowników, agentów i niezależnych podwykonawców) do systemu monitorującego listę SDN (tj.: listę stworzoną zgodnie z Dekretem 13224 w celu identyfikacji osób podejrzanych o terroryzm, lub jakąkolwiek bardziej aktualną wersję wydaną przez Biuro ds. Kontroli Aktywów Zagranicznych (OFAC) Ministerstwa Skarbu USA i opublikowaną w oficjalnym serwisie internetowym: http://www.treasury.gov/resource-center/sanctions/SDN-List/Pages/default.aspx lub na innym serwisie zastępującym lub innej oficjalnej publikacji tej listy;) wdrożonego przez Członka Sieci DPD w celu sprawdzenia czy odbiorca nie figuruje na liście SDN ani żadnej innej liście ONZ lub podobnej liście krajowej  lub  międzynarodowej. Szersze informacje w tym zakresie dostępne są na stronie www.dpd.com.pl

6)      Dane osobowe Klientów będą przetwarzane w okresie realizacji umowy, a po tym okresie nie dłużej niż jest to konieczne dla dochodzenia, ustalenia ewentualnych roszczeń lub podejmowania przed nimi obrony, wynikających z umowy sprzedaży lub przez okres przedawnienia zobowiązań podatkowych Administratora. Dane osobowe w celach marketingowych będą przetwarzane do czasu cofnięcia zgody na przesyłanie przez Sklep informacji o produktach Sklepu, promocjach i najnowszych ofertach. Dane osobowe w celach kontaktowych będą przetwarzane przez okres maksymalnie 30 dni od ich pozyskania lub od ostatniego kontaktu ze strony Klienta.

7)      Klientom przysługuje prawo dostępu do treści ich danych oraz prawo żądania ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych.

8)      Klient ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych), gdy uzna że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy.

9)      Podanie przez Klienta danych osobowych jest dobrowolne dla celów marketingu usług Sklepu. Podanie danych osobowych dla celów wykonywania umowy jest dobrowolne, ale bez podania tych danych zawarcie umowy nie będzie możliwe. Podanie danych do celów kontaktowych jest dobrowolne, ale niezbędne, aby kontakt zrealizować.

 

PRAWO SPRZECIWU

W odniesieniu do podstawy prawnej przetwarzania danych osobowych wskazanej powyżej – tj. art. 6 ust.1 lit. f RODO, Klientowi przysługuje prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych na tej podstawie.

 

INFORMACJA O COOKIES

 

W celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie w ramach strony https://kobi.pl/stosujemy pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Polityka plików COOKIES

Zgodnie z przepisami ustawy Prawo telekomunikacyjne użytkownik może wyrazić zgodę na instalację przez witrynę plików cookies, odpowiednio ustawiając przeglądarkę internetową. Decyzja internauty o korzystaniu z serwisu bez zmiany ustawień przeglądarki jest traktowana jako jego świadomy wybór.

  1. Serwis nie gromadzi automatycznie żadnych informacji. Wyjątkiem są informacje zawarte w plikach cookies.
  2. Pliki cookies stanowią dane informatyczne (pliki tekstowe). Zawierają najczęściej nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania na urządzeniu końcowym i unikalny numer.
  3. Pliki cookies przede wszystkim pozwalają rozpoznać urządzenie, z którego korzysta internauta i dostosować stronę internetową do jego preferencji. Wykorzystywane są także w celu tworzenia statystyk. Dzięki nim możliwe jest ulepszenie struktury i zawartości serwisu. Ponadto pliki cookies ułatwiają użytkownikowi utrzymanie sesji po zalogowaniu. Dzięki temu internauta nie jest zmuszony logować się na każdej podstronie.

W ramach serwisu wykorzystywane są pliki „sesyjne” oraz „stałe”. Pierwsze z nich są tymczasowe. Przechowywane są w urządzeniu końcowym użytkownika do momentu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia przeglądarki internetowej. Drugi typ przechowywany jest w urządzeniu końcowym przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez użytkownika.

Wykorzystywane rodzaje plików cookies pozwalają:

  • na korzystanie z usług dostępnych w ramach serwisu,
  • zapewnić bezpieczeństwo poprzez np. wykrywanie nadużyć,
  • gromadzić informacje o sposobie korzystania z serwisu,
  • na „zapamiętywanie” wybranych przez użytkownika ustawień i personalizację interfejsu użytkownika np. wybrany język, region, z którego pochodzi internauta itd.,
  • na dostarczenie użytkownikowi treści reklamowych, dostosowanych do jego zainteresowań.

Więcej informacji o plikach cookies na stronie www.wszystkoociasteczkach.pl

Pliki cookies w przeglądarkach internetowych

Sposób zmiany ustawień plików cookies może być uzależniony od rodzaju przeglądarki internetowej, z której korzysta użytkownik. W każdej przeglądarce w zakładce „Pomoc” znajdują się informacje na temat plików cookies.

W opcjach przeglądarki należy wybrać opcję odpowiadającą za ustawienia prywatności.

Google Chrome

Domyślne ustawienia przeglądarki Google Chrome zezwalają na przechowywanie cookies. Aby zmienić ustawienia należy:

  • kliknąć w menu „Ustawienia Google Chrome” i wybrać opcję „Ustawienia”;
  • kliknąć w „Pokaż ustawienia zaawansowane” na dole strony;
  • wybrać opcję „Ustawienia treści” w opcjach „Prywatność”;
  • wybrać żądane ustawienia;
  • aby wprowadzić specjalne ustawienia dla danego serwisu należy kliknąć w „Zarządzaj wyjątkami” i wybrać własne ustawienia dla witryn;
  • aby zatwierdzić zmiany należy kliknąć w przycisk „Gotowe”.

Microsoft Internet Explorer

Domyślne ustawienia przeglądarki Microsoft Internet Explorer zezwalają na przechowywanie plików cookies, ale blokują pliki, które mogą pochodzić z serwisów niestosujących polityki prywatności. Aby zmienić ustawienia należy:

  • kliknąć w menu „Narzędzia” i wybrać „Opcje Internetowe”;
  • wybrać zakładkę „Prywatność”;
  • za pomocą suwaka określić żądany poziom ustawień (najwyższy blokuje cookies całkowicie, najniższy zezwala na przechowywanie wszystkich cookies);

LUB:

  • kliknąć przycisk „Zaawansowane” i samodzielnie wybrać żądane ustawienia;
  • aby wprowadzić specjalne ustawienia dla danego serwisu należy kliknąć w „Witryny” i wybrać własne ustawienia dla witryn;
  • zatwierdzić zmiany za pomocą przycisku „OK”.

Mozilla Firefox

Domyślne ustawienia przeglądarki Mozilla Firefox zezwalają na przechowywanie plików cookies. Aby zmienić ustawienia należy:

  • kliknąć w menu „Narzędzia” (w innych wersjach: kliknąć przycisk „Firefox”) i wybrać „Opcje”;
  • następnie wybrać zakładkę „Prywatność” i zaznaczyć żądane ustawienia;
  • aby wprowadzić specjalne ustawienia dla danego serwisu należy kliknąć w „Wyjątki” i wybrać własne ustawienia dla witryn;
  • zatwierdzić zmiany za pomocą przycisku „OK”.

Opera

Domyślne ustawienia przeglądarki Opera zezwalają na przechowywanie plików cookies. Aby zmienić ustawienia należy:

  • kliknąć w „Preferencje”, wybrać opcję „Zaawansowane”, a następnie „Ciasteczka”;
  • zaznaczyć żądane ustawienia;
  • aby wprowadzić specjalne ustawienia dla danego serwisu należy wejść na wybraną stronę internetową, kliknąć na niej prawym przyciskiem myszy, wybrać polecenie „Preferencje dla witryn” i przejść do karty „Ciasteczka” a następnie wprowadzić pożądane ustawienia;
  • zatwierdzić zmiany za pomocą przycisku „OK”.

Safari

Domyślne ustawienia przeglądarki Safari zezwalają na przechowywanie plików cookies. Aby zmienić ustawienia należy:

  • w menu „Safari” wybrać opcję „Preferencje”;
  • kliknąć ikonę „Prywatność”;
  • zaznaczyć żądane ustawienia;
  • aby wprowadzić specjalne ustawienia dla danego serwisu należy kliknąć w „Szczegóły” i wybrać własne ustawienia dla witryn.

Pliki cookies w programie Adobe Flash Player

Oprogramowanie Adobe Flash Player używane jest w celu umożliwienia Użytkownikowi dostępu do multimedialnych danych (podcasty mp3, filmy wideo, inne dane), przekazów strumieniowych (transmisje „na żywo”), programów takich, jak np. gry internetowe (w które można grać w przeglądarce internetowej), a także do dostarczenia Użytkownikowi reklamy. Oprogramowanie Adobe Flash Player również używa plików cookies. Dostęp do nich możliwy jest dzięki mechanizmowi na stronie internetowej Adobe:

http://www.macromedia.com/support/documentation/pl/flashplayer/help/settings_manager07.html

Pliki cookies w przeglądarkach internetowych urządzeń mobilnych

Opis ustawień dostępny jest na stronach internetowych producentów najpopularniejszych systemów mobilnych.

W ramach systemów mobilnych dostępnych jest wiele różnych przeglądarek internetowych. Szczegółowe informacje na temat ustawień dotyczących plików cookies można uzyskać w ustawieniach w menu używanej przeglądarki.

 

Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych przez Kobi Light sp. z o.o. w Rzeszowie – w zw. z zainteresowaniem współpracą

  1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Kobi Light spółka z ograniczoną odpowiedzialnością  z siedzibą w Rzeszowie, ul. Boya-Żeleńskiego 2, 35-105 Rzeszów, wpisana do rejestru przedsiębiorców przez Sąd Rejonowy w Rzeszowie XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem: 0001016732, kapitał zakładowy 100.000 zł  (w całości opłacony), posiadającą nr-y: REGON 180227103, NIP 8133499669, numer rejestrowy BDO 000003217 (zwana dalej: Administratorem). Z Administratorem można skontaktować się listownie: ul. Boya Żeleńskiego 2, 35-105 Rzeszów, e-mailowo: sekretariat@kobi.pl .
  2. Podane Administratorowi przez Państwa dane osobowe mogą być przetwarzane w celu:
  3. A) realizacji Państwa zamówienia na usługę projektowania oświetlenia oraz związanych z tym obowiązków i uprawnień Administratora,
  4. B) podejmowania czynności na Państwa żądanie przed zawarciem umowy lub umów,
  5. C) realizacji uzasadnionych interesów Administratora (występowania z roszczeniami, obrony przed roszczeniami, prowadzenia marketingu bezpośredniego usług Administratora, składania propozycji nawiązania współpracy biznesowej),
  6. D) podejmowania kontaktu z Państwem.
  7. Podstawę prawną przetwarzania Państwa danych osobowych stanowi:

– art. 6 ust. 1 lit. a) [wówczas, gdy Administrator przetwarza dane osobowe na podstawie Państwa dobrowolnej zgody],

– art. 6 ust. 1 lit. b) [wówczas, gdy Administrator przetwarza dane osobowe niezbędne do realizacji umowy łączącej Państwa z Administratorem albo dla celów związanych z podejmowaniem działań na Państwa żądanie przed zawarciem umowy],

– art. 6 ust. 1 lit. c) [wówczas, gdy Administrator przetwarza dane osobowe w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na nim],

– art. 6 ust. 1 lit. f) [wówczas, gdy Administrator przetwarza dane osobowe do celów wynikających z realizacji jego prawnie uzasadnionych interesów],

rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) 2016/679 z dnia 27.4.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – zwanego dalej także RODO.

  1. Odbiorcami Państwa danych osobowych mogą być:

– organy administracji publicznej (w szczególności urzędy skarbowe, organy kontroli skarbowej),

– Policja,

– prokuratura,

– sądy,

– organy uprawnione do kontroli działalności Administratora,

– banki oraz spółdzielcze kasy oszczędnościowo-kredytowe;

– podmioty świadczące na rzecz Administratora usługi obejmujące pomoc prawną (radcowie prawni lub adwokaci),

– audytorzy Administratora,

– operatorzy pocztowi (Poczta Polska S.A., firmy kurierskie),

– firmy przewozowe lub spedycyjne,

– firmy hostingowe,

Dane osobowe będą przekazywane odpowiednim odbiorcom wyłącznie w przypadkach, gdy będzie to niezbędne, będzie miało oparcie w przepisach prawa i tylko w takim zakresie jaki będzie w danym przypadku uzasadniony.

  1. Państwa dane osobowe będą przechowywane przez Administratora:
  2. do czasu cofnięcia przez Państwa zgody – gdy Administrator przetwarza dane na podstawie art. 6 ust.1 lit. a) RODO,
  3. przez okres niezbędny do realizacji umowy jaka zostanie lub została zawarta przez Państwa z Administratorem oraz dalej przez okres nie dłuższy niż 3 miesiące liczone od końca roku, w którym nastąpi: – przedawnienie Państwa roszczeń wobec Administratora, – przedawnienie roszczeń Administratora wobec Państwa, – przedawnienia zobowiązań podatkowych Administratora – zależnie od tego, które z tych zdarzeń nastąpi później;
  4. do czasu wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych, chyba że Administrator będzie nadal uprawniony do przetwarzania danych pomimo jego wniesienia – do czasu ustania uprawnienia Administratora, nie dłużej jednak niż przez okres wskazany w ust.5 lit. b) powyżej.
  5. Mają Państwo prawo żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych.
  6. W przypadku gdy Państwa dane są przetwarzane na podstawie zgody (art. 6 ust.1 lit. a) RODO) przysługuje Państwu prawo do cofnięcia zgody w każdym czasie, w każdej formie (w szczególności pisemnie, e-mailem, w innej formie dokumentowej). Cofnięcie zgody nie ma wpływu na legalność przetwarzania danych przed cofnięciem zgody.
  7. Przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  8. Podanie przez Państwa danych osobowych może być dobrowolne albo obowiązkowe. Podanie danych jest konieczne w celu zawarcia lub realizacji umów z Administratorem, w celu prowadzenia kontaktu z Państwem. W przypadku niepodania danych nie istnieje możliwość zawarcia lub wykonania umowy, nie istnieje możliwość prowadzenia z Państwem kontaktu. Podanie danych w celu prowadzenia marketingu przez Administratora, składania Państwu propozycji zawierania umów albo nawiązania współpracy biznesowej jest dobrowolne. W przypadku niepodania danych: umowa może zostać niezawarta, Administrator nie będzie miał możliwości podejmowania z Państwem kontaktu oraz składania propozycji biznesowych.
  9. Dalsze szczegółowe informacje o przetwarzaniu danych osobowych, mogą Państwo uzyskać kontaktując się z Administratorem.

W przypadku gdy Państwa dane przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1 lit.f) RODO, mogą Państwo wnieść sprzeciw wobec przetwarzania przez Administratora danych osobowych na tej podstawie.

Informacja o danych osobowych 

  1. Administratorem danych osobowych podanych w formularzu jest Kobi Light spółka z ograniczoną odpowiedzialnością  z siedzibą w Rzeszowie, ul. Boya-Żeleńskiego 2, 35-105 Rzeszów, wpisana do rejestru przedsiębiorców przez Sąd Rejonowy w Rzeszowie XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem: 0001016732, kapitał zakładowy 100.000 zł  (w całości opłacony), posiadającą nr-y: REGON 180227103, NIP 8133499669, numer rejestrowy BDO 000003217, adres e-mail: sekretariat@kobi.pl, telefon: 609753756 (zwana dalej także: Spółką lub Administratorem)
  2. Państwa dane osobowe podane w formularzu kontaktowym przetwarzane będą w celu związanym z przyjęciem Państwa zapytania, jego rozpatrzenia, udzielenia odpowiedzi.
  3. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. f rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – dalej RODO (tzn. dane przetwarzane będą w prawnie uzasadnionym interesie Administratora).
  4. Odbiorcami danych osobowych będą podmioty świadczące na rzecz Administratora usługi obsługi serwerów internetowych.
  5. W przypadku realizacji dostawy towarów przez DPD Polska sp. z o.o. dane osobowe odbiorców przesyłki mogą być wprowadzane przez Członka Sieci DPD (tj. Dostawcę Usług będącego członkiem Sieci DPD, w tym DPD Polska oraz jej odnośnych pracowników, agentów i niezależnych podwykonawców) do systemu monitorującego listę SDN (tj.: listę stworzoną zgodnie z Dekretem 13224 w celu identyfikacji osób podejrzanych o terroryzm, lub jakąkolwiek bardziej aktualną wersję wydaną przez Biuro ds. Kontroli Aktywów Zagranicznych (OFAC) Ministerstwa Skarbu USA i opublikowaną w oficjalnym serwisie internetowym: http://www.treasury.gov/resource-center/sanctions/SDN-List/Pages/default.aspx lub na innym serwisie zastępującym lub innej oficjalnej publikacji tej listy;) wdrożonego przez Członka Sieci DPD w celu sprawdzenia czy odbiorca nie figuruje na liście SDN ani żadnej innej liście ONZ lub podobnej liście krajowej  lub  międzynarodowej. Szersze informacje w tym zakresie dostępne są na stronie www.dpd.com.pl
  6. Dane osobowe będą przetwarzane w okresie 30 dni od ich podania lub od czasu ostatniego kontaktu z Państwa strony.
  7. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo żądania ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych.
  8. Macie Państwo prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych), gdy uzna że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy.
  9. Podanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne dla celów związanych z kontaktem zawarciem i wykonywaniem umowy.

Przysługuje Państwu prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych.